martes, 3 de junio de 2014

En aquesta taula he registrat tots els dies que vam fer amb aquest alumnes que vam detectar i valorar conjuntament amb les tutores les dificultats que presentan dia a dia a l’hora de llegir.

Alumne 1
DIES (11, 13, 20, 25 de març)
(1, 10, 22, 24, 29 de abril)
(14, 15, 16 i 19 de maig)
Objectiu:
Observar i explorar les seves activitats comunicatives en difetents llenguatges i formes d’expressions.
 (M es una nena Rusa, que fa sis mesos que arribat a Catalunya)
Per tant es una nena que avançat molt ràpid.
Metodologia emprada: aprenentatge significatiu, interacció, dinàmica.
Sempre a través del joc, vam utilitzar al joc del LELO. Per tal de valorar les rimes, segmentacions, aïllar els fonemes, repeticions de paraules.

Continguts:
Pas a pas, son nens que encara no estan acostumats autogestionar-se, no son prou autonoms, els i costa respondre a les instruccions.
Hem utilitzat estrategies com el modelat, encadenaments, autoinstruccions, buscant intercanvi comunicatiu de relacions, intercanvi social també en parelles.
Avaluació:
Escales d’observació, entrevistes amb les tutores i mestres, producció de l’alumne.

Alumne 2
Dies (12, 18, 19, 20, 25, 26, 27 de març)
(1, 2, 3, 8, 9, 10, 22, 23, 24, 29 i 30  d’abril)
21, 23 i 27 de maig) amb les proves de lectura
Objectiu:
Valorar els processos perceptius, d’accés al lèxic, sintàctics, semàntics, memoria operativa o de treball.
Desenvolupament perceptiu: visual i auditiu.

Metodologia emprada: es va passar la prova AEI, en la que es valorava tots aquest aspectes per tal de descartar que no fos maduratiu o un retràs.
Els resultats van ser normals, però es decideix seguint treballar amb ella les grafies, rimes, segmentació.
Continguts:
Aspectes sensorials
Preferència lateral.
To, postura, equilibri, coordinació motora. ( aquesta part la realitza la mestra a l’àrea de psicomotricitat)
Atenció.
Avaluació:
Escales d’observació, entrevistes amb les tutores i mestres, producció de l’alumne
Alumne 3
Dies: 12, 14, 17, 24, 26, 31 de març)
)1, 2, 3, 4, 7, 9, 11, 23, 24, 25 , 30d’abril)
5, 7 i 8 de maig)

Objectiu:
Valorar al nivell del llenguatge.
Comunicació i representació.
Decodificació grafema-morfema

Metodologia emprada:
Metodologia emprada: es va passar la prova AEI, en la que es valorava tots aquest aspectes per tal de descartar que no fos maduratiu o un retràs.
Els resultats van ser normals, però es decideix seguint treballar amb ella les grafies, rimes, segmentació

Continguts:
Treballar la lectura de paraules desconegudes.
Llegir paraules que tenen la mateixa arrel.
Reconeixement d’un fonema.
Lectura de fonemas.
Rimas.
Aliteracions
Aspectes sensorials
Preferencia lateral.
Atenció.



Avaluació:
Escales d’observació, entrevistes amb les tutores i mestres, producció de l’alumne
Registre d’errors fets.

Alumne 4
Dies:
12, 14, 17, 19, 24, 26, 31 de març.
2, 4, 7, 9, 11, 23, 25, 30 d’abril.
5, 9, 12, 13, de maig.

Objectiu:
Valorar al nivell del llenguatge.
Comunicació i representació.
Decodificació grafema-morfema
Valorar la comprenssio lectora.
Metodologia emprada:
Metodologia emprada: es va passar la prova AEI, en la que es valorava tots aquest aspectes per tal de descartar que no fos maduratiu o un retràs.
Els resultats van ser normals, però es decideix seguint treballar amb ella les grafies, rimes, segmentació
Continguts:
Lectura de paraules directes, trabades i inverses, lectura de psuedoparaules, de un grup de paraules assenyalar la que es diferent.
Separar les paraules amb lletres. Separar les frases en paraules.
Lectura en veu alta.
Avaluació:
Escales d’observació, entrevistes amb les tutores i mestres, producció de l’alumne.
Registre d’errors fets.

Alumne 5
Dies:
11, 13, 18, 20, 25, 27, de març.
1, 8, 10, 22, 24, 29, 14 d’abril.
14, 15, 16 i 19 de maig.
Objectiu:
Valorar al nivell del llenguatge.
Comunicació i representació.
Decodificació grafema-morfema

Metodologia emprada:
Metodologia emprada: es va passar la prova AEI, en la que es valorava tots aquest aspectes per tal de descartar que no fos maduratiu o un retràs.
Els resultats van ser normals, però es decideix seguint treballar amb ella les grafies, rimes, segmentació
través del joc, vam utilitzar al joc del LELO. Per tal de valorar les rimes, segmentacions, aïllar els fonemes, repeticions de paraules.

Continguts:
Unir lletres, aprendre a separar i a unir, pluja de lletres, creant paraules, treballar fonemas, augmentar el vocabulari, visualitzant imatges.
El joc del veo-veo.

Avaluació:
Escales d’observació, entrevistes amb les tutores i mestres, producció de l’alumne.
Registre d’errors fets.

Alumne 6
Dies
Dies (12, 18, 19, 20, 25, 26, 27 de març)
(1, 2, 3, 8, 9, 10, 22, 23, 24, 29 i 30  d’abril)
21, 23 i 27 de maig) amb les proves de lectura
Objectiu:
Valorar al nivell del llenguatge.
Comunicació i representació.
Decodificació grafema-morfema

Metodologia emprada:
Metodologia emprada: es va passar la prova AEI, en la que es valorava tots aquest aspectes per tal de descartar que no fos maduratiu o un retràs.
Els resultats van ser normals, però es decideix seguint treballar amb ella les grafies, rimes, segmentació
través del joc, vam utilitzar al joc del LELO. Per tal de valorar les rimes, segmentacions, aïllar els fonemes, repeticions de paraules.

Continguts:
Lectura de paraules directes, trabades i inverses, lectura de psuedoparaules, de un grup de paraules assenyalar la que es diferent.
Separar les paraules amb lletres. Separar les frases en paraules.
Lectura en veu alta.
Avaluació:
Escales d’observació, entrevistes amb les tutores i mestres, producció de l’alumne.
Registre d’errors fets.

Alumne 7
Dies:
Dies (12, 18, 19, 20, 25, 26, 27 de març)
(1, 2, 3, 8, 9, 10, 22, 23, 24, 29 i 30  d’abril)
21, 23 i 27 de maig) amb les proves de lectura
Objectiu:
Valorar al nivell del llenguatge.
Comunicació i representació.
Decodificació grafema-morfema

Metodologia emprada:
Metodologia emprada: es va passar la prova AEI, en la que es valorava tots aquest aspectes per tal de descartar que no fos maduratiu o un retràs.
Els resultats van ser normals, però es decideix seguint treballar amb ella les grafies, rimes, segmentació
través del joc, vam utilitzar al joc del LELO. Per tal de valorar les rimes, segmentacions, aïllar els fonemes, repeticions de paraules.

Continguts:
Lectura de paraules directes, trabades i inverses, lectura de psuedoparaules, de un grup de paraules assenyalar la que es diferent.
Separar les paraules amb lletres. Separar les frases en paraules.
Lectura en veu alta.

Avaluació:
Escales d’observació, entrevistes amb les tutores i mestres, producció de l’alumne.
Registre d’errors fets.



No hay comentarios:

Publicar un comentario